21 augusti 2011

UDDA & LANTLIGA KÖKSSKÅP

VEM har sagt att köksskåpen behöver se exakt likadan ut i ett kök? Nix, självklart kan man blanda precis som man vill. Jag tycker att dessa är så fina...nötta, udda och i härliga färger. En rolig idé med 3 stycken i olika storlekar och modeller.

"Själv håller jag på att måla för fullt och ska slipa ett vitrinskåp, min lilla lastpall och sist men inte minst den stora vedlådan, som kommer att bli sittbänk i hallen. Alla dessa möbler finns på landet i vårt sommarhus. Kulörerna jag använder är vit, grön, gul, brun och turkos, en härlig blandning!"


Foton: HUS & HEM/ Kent Billeqvist

2 kommentarer:

  1. Länge sen skrev du :) Hittade till dig... kommer länka till din blogg & detta inlägg... :) Om jag får? ;)

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  2. Självklart får du länka hit, roligt att du gillar min blogg!
    /Carola

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...