12 maj 2013

FÄRGSÄTTNING AV LÄGENHET I CENTRALA LULEÅ!


NU är lägenheten som jag jobbade med tidigare i vår klar. Det är en lägenhet i centrala Luleå som jag har inrett i en ljus och fin färgskala med fina tapeter från Boråstapeter, Eco och Tapetterminalen.

Mina kunders önskemål var en ljus färgskala som ska passa många, eftersom lägenheten ska säljas. Jag valde en färgskala som går i vitt, grått & en liten färgklick gult!

Som du ser jobbar jag efter "den röda tråden" det ska synas att alla rum hör ihop. Golvet i hela lägenheten är ett trägolv i mörk ek från Tarkett. Köket kommer från Kvänum. Badrum & toalett har kakel & klinker i vitt & svart.

Så roligt att få se 4:an inredd och klar!
CASA WIKSTRÖM har inrett lägenheten med möbler, textilier & inredningsdetaljer... och nu ligger den ute till försäljning HÄR  Jag & mina kunder känner oss riktigt nöjda över slutresultatet! 

Vill du boka inredningshjälp eller kika på tapeterna som du ser i lägenheten kom in till oss på HAPPY HOMES i Luleå, där hittar du mig på dagarna!








 
 








 
 
 
 
 

foton via

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...