10 november 2013

ATT SKAPA KONTRASTER & VÅGA LITE GRANN

 
 
HUR ofta ser man så här snygga och djupa fönsternischer? Här har det verkligen vågat med färg och gjort de breda fönsternischerna väldigt synliga mot de vita väggarna. Det gäller att våga lite grann och inreda personligt med färg, mönster och härliga inredningsdetaljer.
 
Jag tycker att det är så snyggt med grått! Så snyggt att jag själv går och funderar på om jag ska ta mig an vår spackelvägg som i dag är röd... funderar starkt på att måla den i en grå nyans. Det gäller bara att välja en grå kulör, lätt som en plätt... eller?
 
 
 
foto via

2 kommentarer:

  1. Håller med, jätte snygga fönster. kan varmt rekommendera NCS S3000-N, eller NCS S1000-N om det ska vara en ljusare grå... Lycka till med dina funderingar :)

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. TACK Mimmi! Jag har hittat en grå favorit, nu är det bara att starta latmasken och dra igång! Väntar tills jag har några lediga dagar...
    /Carola

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...