8 december 2015

RUND & SNYGG GLASVAS


NÅGOT
som gör mig glad och känns otroligt fräscht i ett hem är en bukett snittblommor... det kan vara mina favoriter tulpaner, pioner, körsbärskvistar eller rosor. Jag gillar också olika buketter som de binder ihop i blombutiken... så vackert!


Sen kommer man hem och står med den fina bukett i handen och funderar över -vad har jag för vas? Buketten ska ju så klart ner i vatten och idag vill jag tipsa dig om denna snygging, som jag uppvaktade min kompis som fyllde jämt med. Det är en superfin glasvas med ett härligt mönster, tror att jag måste köpa en till mig själv också...

Vasen kommer från HEMTEX och finns i olika storlekar och modeller, jag fastnade för den runda och den större modellen. Som du ser på bilden nedanför passar den även med en enkel grankvist i.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...