27 augusti 2017

VI SES PÅ LAGERHAUS I LULEÅ













SEN 2 veckor tillbaka har jag bytt arbete... har lämnat färg & tapetbranschen, där det blev totalt 15 år. Kände att det var dags att få göra någonting nytt, men samtidigt inom den bransch som jag trivs bäst i... nämligen INREDNING!

Bara så där dök "tjänsten" upp, en tjänst som Vik. Butikschef på Lagerhaus. Välkommen, ta rulltrappan ner i Strand Gallerian i Luleå -kom och hälsa på!

Jag har haft en lång och härlig semester på hela 5 veckor. Men nu är hösten verkligen runt hörnet och jag har kört igång på allvar. Mycket att sätta sig in i, men verkligen superroligt!

Hösten kommer som sagt smygandes och vad passar inte bättre än att visa några inspirerande bilder från det fina höstsortimentet på LAGERHAUS


 

Spana in alla fina nyheter till den perfekta höstdukningen!
En snygg servis i glas, bestick, skålar, ljusstakar och ljuslyktor. 

När du dukar ditt höstbord, glöm inte att duka med en stor och fin duk eller varför inte snygga bordstabletter. Kanske har du en ärvd, stor linneduk i skåpet? 

Växter och en härlig girland över bordet, skapar en extra mysig feststämning.... Nyheterna finns i butik from 28:e September.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...